Custom made labels

custom-made-labels-1

Mina pyssliga vänner Jonas och Josefin gör egna gå bort-presenter i form av alla möjliga godsaker och ville ha egna etiketter att sätta på burkarna. Det fixar vi! sa jag, och såhär blev det.

custom-made-labels-2custom-made-labels-3

Det var en blandning mellan digitalt och handarbete, vilket jag gillar. Jag skrev ut etiketterna på 300-grams bomullspapper, skar till dem och stansade hålen. Nu kan J&J fästa dem runt sina burkar med vilket snöre de vill!

Jag blev väldigt sugen på de där marockanska citronerna…

custom-made-labels-5custom-made-labels-4custom-made-labels-6

Det här inlägget postades i DIY, Papper och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

