Hello Stockholm

egyptierHemma i Stockholm efter över en månad iväg. Det första vi sa när vi klev innanför dörren var wow vilken ljus och fin lägenhet! Så skönt att komma hem efter en månad i kappsäck. Det andra jag märkte var, oj vilket smuligt golv! Både Simon och jag är för mycket livsnjutare för att städa innan semestern, ingen av oss skulle komma på tanken att dammsuga innan vi drar om inte någon ska bo i lägenheten när vi är borta. Sånt är ju mycket bättre att skjuta upp tills man kommer hem och är utvilad!

Killarna stack och handlade mat, jag packade upp lite grann, slängde in en tvätt (tvättmaskin I love you) och drog ett snabbt varv med dammsugaren. Sen åt vi Simons svingoda fish tacos och nu ska jag förbereda mig lite inför jobbet i morgon. Känns så bra att komma igång igen! Semestern har varit hundra poäng men nu känner jag för att ha lite struktur i tillvaron.

Ett av sommarens många loppisfynd är denna coola Kleopatra-kruka, jag älskar den! Köpte den (och en hel drös andra grejer) av två gulliga barn som hade sommarlovsloppis och sålde den för en krona. Nu återstår att välja en bra frisyr till Kleo, tror det får bli någon form av succulent. Hoppas ni har en fin sommar!

Det här inlägget postades i Loppisfynd, nyinköpyt, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

