Good coasters

IMG_3880.JPG
IMG_3881.JPG
Esset och jag var nyligen på en promenad runt ön som vi bor på, Kungsholmen. På ett lite otippat läge någonstans mellan Fridhemsplan och Stadshagen hittade vi det ganska nyöppnade Café Proviant – en slags bakficka på distans till restaurang Proviant som väl ligger lite mer centralt nånstans.

De hade ett eget litet ölbryggeri på plats men ölen kan jag inte uttala mig om (jag drack äppelmust som var god), däremot är ju de här väldigt lyckade glasunderläggen definitivt värda att uppmärksammas! Så fint stiliserat veteax och ett säkert kort med färgvalet tycker jag. Så kul när restauranger som öppnar går hela vägen med sitt koncept och inte lämnar något åt slumpen. Tio poäng!

ps. Det här blogginlägget är det första jag provar göra från mobilen. Hoppas det inte blir något konstigt med formatet.

Det här inlägget postades i Papper och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

