Valentin 2014

valentin-provtryck

Kom på att jag glömt visa mina Alla hjärtans dag-kort! Har bara rapporterat om dem på Instagram (heter inomhus där med, kolla här), och bilderna här ovanför är därifrån. Har lite ont om tid i veckorna så jag gjorde det stegvis under ett par kvällar. Satte typerna till tryckpressen en kväll, provstämplade och funderade på papper nästa. Jag gjorde två varianter; en med kyssmärken och en med kärleksbrev. Använde rosa kort och kuvert som jag hittade på Slottsboden av alla ställen (!) efter en lunch i gamla stan.

Korten var de första jag tryckte sedan uppehållet efter flytten till Sverige och det var väldigt kul att känna peppen! Blev faktiskt nöjd med resultatet också, det kändes bra.

gladvalentin

Det här inlägget postades i DIY, Kort, Letterpress och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

