New fave: Giochi di Carta

paper cake topper

heart paper cut

Ni minns hur jag nyligen lade mig vinn om att vidga vyerna en smula. Så mycket man ändå kan hitta om man bara vänder sig några steg off the beaten track! Jag har aktivt försökt styra mig bort från mina vanliga kaliforniska favoritbloggar och hittat flera guldklimpar på den här sidan Atlanten. Till exempel ljuvliga italienska papperskonstnären Silvia som bloggar på Giochi di Carta (utifrån mina högst medelmåttiga franska/latinkunskaper skulle jag gissa att det betyder typ ”kortlek”? Nån som vet?). Alltså kolla bara in cake toppern och det sirliga hjärtat här ovanför! Ett stort plus är att det är kul att låtsas att man kan läsa italienska, och att det känns lyxigt och semesteraktigt att klicka på post piú vecchi när man vill gå till äldre inlägg.

Spring över bums och bli inspirerad!

Det här inlägget postades i Darlings, Kort och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

