Two great DIY Valentine’s cards!

valentines2014

Två supertrefliga hjärtekort från Minieco!

Julen 2013 överraskade jag min familj och några gammelfastrar med att skicka små standardjulkort med några kransar på som jag köpt på Hemköp i 8-pack för en billig peng. Överraskningen – jag inser att detta behöver förtydligas – låg alltså i att jag skickade rätt medelmåttiga och trista julkort. Jag hade en liten dip i december och var i behov av att bevisa för mig själv att ibland räcker det med tillräckligt bra. Så istället för att ha ångest för att jag inte hunnit formge och trycka, eller åtminstone i tid skickat efter någon annans handtryckta julkort som jag brukar, så nappade jag åt mig två buntar i kön i mataffären, och så var det klart. Kunde knappt tro hur lätt det var, det som känts oöverstigligt i flera dagar.

Nu känner jag för att gå in lite mer än jag brukar för alla <3:ns dag i år istället! Min mormor fyller år just den dagen och jag brukar alltid skicka ett hjärtekort till henne. När jag hittade de här godbitarna från brittiska Minieco blir jag sugen på att massproducera och skicka till hela världen! Åtminstone till alla snälla. Som jag känner. Mallar och beskrivningar steg för steg finns här och här.

Det här inlägget postades i DIY, Kort och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Two great DIY Valentine’s cards!

  1. Mimi skriver:

    Pixelhjärtat❤❤❤

Kommentera

