Shades of Silver Lake

31-nQKEyM9elEn av mina favoritbilder från december/januari-numret av Lonny är den här plockbilden där de fångat en SoCal hippie luxe vibe. Eftersom de inredningsbloggare jag följer nästan alla är från LA eller San Fransisco har nog min smak för mig obemärkt rört sig mot det soliga kaliforniska hållet under de senaste åren. Ljust pastellgrön soffa, vit ryamatta, vita krukor och små skulpturer, mässing, och nu senaste tillskottet som pricken över i: kaktus och succulent i fönstret! Check, check, check, check och check. Jag älskar den stilen, men skulle ändå gärna vidga vyerna lite. Blogrollen kan aldrig blir för lång känner jag. Man får inte stagnera. Måste börja leta inspiration lite mer aktivt utanför mina bekväma cirklar. Tips emottages tacksamt!succulent

Det här inlägget postades i Hemma hos, Trendspaning och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

