Lace extension

pall

Våra gulliga hyresgäster måste under tiden vi bodde i Bryssel ha tvättat överdraget till en liten pall som vi har. Den var alltså ren och fin men lite kort i rocken. Det är inte direkt någon megakvalitutt på den pallen må ni tro – nejnejnej det som stack fram var äkta Ikea-plywood. Ej så vackert. Jag rotade runt lite på olika loppisar efter en passande kant att sy på. Hittade några potentiella kandidater men de var alla för romantiska/puttinuttiga för min smak.

Men boom! När vi var på Ica Maxi för att storhandla nyårsmat stod jag och drällde en stund på office supplies-avdelningen i väntan på bättre tider, när mina ögon plötsligt föll på en rulle nyproducerad spets. Tror det kostade typ 30 spänn så det var inte så mycket att tjata om. Och sen blev det enligt min ödmjuka mening svinbra. Tog inte ens ned symaskinen från vinden utan trocklade fast skiten på typ en kvart. Får bli dagens tips!

Det här inlägget postades i DIY, Hemma hos, nyinköpyt, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

