Happy 2014!

nyår

Gott nytt år vänner! Sista skälvande timmarna nu på 2013… Alltid lite ödesmättat med nyårsaftnar tycker jag.

I går kväll gjorde jag små flaggor till tolvslagets snittar. Enklast möjliga utav det jag hade närmast i skrivbordslådan. Såhär gjorde jag:

1. Klippte remsor av vit kontaktfilm, randig washitejp och kopparfärgad folie (min favorit!).

2. Virade lite som jag ville runt cocktailpinnar och klippte lite flikar och spetsar i ändarna. Tyvärr var kontaktfilmen lite för glansig för sitt eget bästa och det blev ganska kladdigt med pennan som ni ser. Så för den som har mer tid skulle jag rekommendera att kanske skriva ut önskad text på en skrivare – då skulle det nog se riktigt proffsigt ut!

GOTT NYTT ÅR!

Det här inlägget postades i DIY, Hemma hos och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Happy 2014!

  1. Mirjam skriver:

    Det var fina vimplar. Tack för enkel + fin idé!

Kommentera

