Score!

ImageHurraaa! Vi köpte just det här fina skåpet på en webauktion – till rena fyndpriset dessutom! Helt uppspelta här hemma nu!

Vi har letat ganska länge efter bra och SNYGG förvaring för alla mina tryckerigrejer och massa annat plock. Vi hade nästan gett upp och var snubblande nära att betala femsiffrigt för en halvful nygjord byrå för ett par veckor sedan, men instinktivt tar det emot för mig att köpa nygjorda möbler, speciellt om de inte är nyproduktion av gammal modell. Jag knackade i lådbottnarna och tyckte inte plywoodmaterialet kändes värt sin saftiga prislapp – alldeles oavsett hur ansedd designern är så vill jag ha kvalité också. Så vi gick hem med rynkade pannor utan byrå.

Det här skåpet hittade jag i morse när jag slösurfade på telefonen i sängen för att inte väcka Esset. Så fint tycker jag! Befinner sig väl i något slags gränsland mellan senjugend- och funkisstil? Det är gråmålat men behöver lite TLC och det känns lyxigt att kunna välja färg helt fritt! Äggskal? Pärlgrå? Eller tuggummirosa? Mint? Hmmm… Det tål att funderas på – men det blir nog enklare när vi ser skåpet på plats här hemma.

Det bästa är att det sväljer alla mina färgtuber, trasor, typer och lösningsmedel men också mycket mer! TACK internet.

Det här inlägget postades i Hemma hos, Loppisfynd, nyinköpyt och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

