Joyeux Noël

rosa skrynkelGod jul hörrni! Hoppas ni har det lugnt och att ni är friska. Jag har den stillsammaste jul jag kan minnas. Det var planerat så, vi ville ha det så i år, och njuter i fulla drag! Skickar efter lite grejer på internet. Värmer rester från julbordet. Kollar polisserier på Netflix. Den typen av ickekreativt såsande. Efter ett par dagar av sådant brukar jag vakna till liv och plötsligt ha massor idéer. Det är som om hjärnan måste ner i fullkomlig rock bottom av nedvarvning innan den studsar upp igen. ”Du ska ta det så lugnt så länge att du blir uttråkad” har en klok vän, som kan sådana här saker, sagt till mig. Det är det jag satsar på nu.

Snart är jag uttråkad. Kanske i morgon eller så, att jag sätter igång.

Och för den som undrar när den här bloggen åter skall börja handla om det den utger sig för att handla om, så skulle jag säga att prognosen för det är ungefär en vecka bort. Just nu får vi bara försöka hålla styrfart genom en passage av osorterade notiser från en rörig hjärna. Håll ut! Tack på förhand.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

