Farmor Margit

farmor

Det här är min farmor. Kan inte låta bli att le åt hennes blick och hennes fina tänder! Så vacker. Hon fyllde 95 i mars och har glasögon nu, men annars – alldeles sig lik.

Farmor föddes vid Mariatorget men växte upp på landet i Sörmland. Hon är sexbarnsmor och har ett alldeles extraordinärt stort hjärta. Så stolt och glad att ha henne som farmor!

foton

Vi hade en släktträff nyligen och då fanns ett helt bord med gamla foton som man fick klippa av och ta! Jag tyckte dock det kändes alldeles för definitivt med saxen (en samling skall vara komplett, etc.) så jag fotograferade av fotona i stället. Dog gullighetsdöden när jag såg min pappa som treåring i hängselshorts och puffärmsblus.

Det här inlägget postades i Darlings, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

