Save it for a rainy day…

regnig-dagJust nu har jag så mycket som ligger och väntar på att bli gjort här hemma. Vi skall snart flytta till Sverige och behöver VERKLIGEN börja rensa ur på ALLVAR om inte själva flytten skall bli heeeelt kaotisk. Dessutom har jag ett vigselprogram att rita och trycka. Ett par stolar att laga, och några halvfärdiga dynor att äntligen sy klart, och, och… allt detta vill jag verkligen göra, jag ÄLSKAR ju att vara hemma och fixa och trixa!

Det är bara det att svensken i mig inte klarar att vara inomhus när solen strålar från en klarblå himmel utanför. Det går bara inte. Så i dag låter vi allting ligga och drar till Knokke som resten av alla människor i Belgien! Så hoppas vi på regn och rusk i morgon…

Det här inlägget postades i Hemma hos, Resor och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

