Oslo!

osloJobbade ett par dagar i Oslo förra veckan – vilken härlig liten stad! De har verkligen lyckats förvalta sitt havsnära läge. Watch and learn, Göteborg.

Och ja, jag har klistrat ett vitt hjärta över en man som stod i tramsig röd jacka och stirrade rakt in i kameran. Så får man väl göra? Det här är ju min blogg, jag gör vad jag vill med bilderna här tänker jag mig.

I Oslo lyckades jag förutom att knäppa denna ljuva mobilbild även knipa ett par minuters pratstund med inredningsdesignern Ida Lundqvist. En så inspirerande och sprudlande människa! Ångrar nästan att jag inte spelade in samtalet för hennes röst är to die for. Men det kommer åtminstone en liten intervju med henne här på bloggen snart. Håll utkik!

Det här inlägget postades i Darlings, Resor, Trendspaning och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Oslo!

  1. Aloysius skriver:

    Har aldrig varit där men man blir ju sugen nu. Fin bild! Tramsig röd jacka och stirrblick ska man däremot inte ha, helt rätt med hjärtat.
    Ser fram emot intervjun!

Kommentera

