Ode to Karla Deras

Ok, så jag är lite väl och over-the-top obsessed med Kalifornien just nu. Jag kanske tänker på Kalifornien en gång var tionde minut. Men det är lagom tycker jag!

Sedan lång tid tillbaka är Los Angeles-donnan Karla Deras en stor, stor modeförebild för mig, kanske den största jag har (tillsammans med Pamela Bellafesta, vars garderob dessutom är mer anpassad till realistiskt klimat…). Ingen kan matcha så coolt som Karla, ingen kan bära upp en pösig tröja och stora örhängen som Karla, ingen har en så swag, avslappnat feminin, mäktig, stark, fingertoppskänslig och uttrycksfull smak som Karla. Karla, I love you!

Baserat på några av Karlas senaste fullträffar har jag satt ihop lite LA-inspirerade interiörer, först lite vitt, sen lite blått. Kolla bara så COOL HON ÄR!!!

karla-vit
karla-vit-grejer

skärmvägg // stol // datorfodral // lampa // matta // bord // ljusstake // soffa
karla-bla

karla-bla-grejerpall // kudde // matta // glaskruka // fåtölj // tapet

… och glöm nu för allt i världen inte att lägga till Karla’s Closet i er bloggroll!

Det här inlägget postades i Darlings, Trendspaning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ode to Karla Deras

  1. Jamen, eller hur! Hon är min absolut största blogg-girlcrush! Så vacker så att det gör ont.

Kommentera

