One Gun Ranch // Lonny Mag April issue

sommarlangtanKanske är det min sommarlängtan som gör att jag verkligen fastnade för reportaget från One Gun Ranch i Kalifornien som finns i nya numret av Lonny Magazine. Man riktigt känner hur varma kvällarna är när man ser bilderna (som jag tyvärr inte hittat namnet på fotografen till!). Kolla in reportaget här.

Konstigt med Kalifornien förresten – trots att jag aldrig varit där har jag en så tydlig bild av hur det ser ut. Lite som det var med New York innan första gången jag åkte dit. Nu håller vi på att (löst) planera vår första resa till sunny Cali, som förhoppningsvis kommer att ske under året. Som jag längtar att se om min bild stämmer med verkligheten!

Det här inlägget postades i Resor och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till One Gun Ranch // Lonny Mag April issue

  1. Linnea skriver:

    Åh helt magiska bilder. Mina föräldrar flyttar till LA i augusti så planerar också att göra Kalifornienpremiär nån gång under hösten/vintern, längtar!

    • inomhus skriver:

      Åh, då stämmer det alltså, jag hörde rykten av vår gemensamme vän Åke att en sådan flytt var på g – låter ju helt makalöst! Vad coola de är! Härligt för er att kunna hälsa på dem. Njöt av era Japanbilder också på tal om magiskt… ni får visa fler och berätta allt när vi ses!

      KRAM

  2. Warren skriver:

    Outstanding! Vilket härligt ljus.

Kommentera

