Three of a kind!

kort-marsHär är tre fina kort som jag köpte i New York nyligen! Den här gången blev det inte någon helt galen over-the-top kortbonanza, utan jag kanske bara köpte sju-åtta kort totalt. Det beror på att jag har köpt en egen liten tryckpress och nu mest ägnar mig åt att slipa på mina egna korttryckarskills! Men de här tre godingarna kunde jag inte hålla mig ifrån, jag riktigt längtar till november (äh, men ni fattar), så jag får användning för Happy Anniversary-kortet.

Översta kortet är från Alee and Press, mellersta från Ashkahn, och det nedersta från mina favoriter på Sugar Paper. De är BÄST!

Det här inlägget postades i Letterpress, nyinköpyt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Three of a kind!

  1. Warren skriver:

    Jättefina kort! Tyckte Thanks-kortet var supersnyggt.

Kommentera

