Easiest book cover make-over in the world

Nu ska jag visa ett v-ä-l-d-i-g-t enkelt DIY som jag gjorde idag! Det måste gå rätt snabbt att få klart ett pyssel om jag ska göra det, annars tröttnar jag innan det är färdigt.

Jag ville pimpa en ganska bra men ganska trist fickkalender. Jag är inte kompis med iCal än, och om jag nu ska ha en ”riktig” kalender hela året är det ju bra om den inte ser alltför deppig ut. Såhär gjorde jag:

Image

Tog fram lite olika washi-tejp och kollade vilka som passade bäst ihop.

Image

Jag valde de här!

Image

Sen tog jag den lilla kalendern och började tejpa.

Image

Här är det halvklart.

Image

Ta-daaaa! Så himla enkelt va? Och ganska fint! Snabbt gick det också. Mitt bästa pyssel på bra länge.

Det här inlägget postades i DIY och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Easiest book cover make-over in the world

  1. JB skriver:

    Va snyggt det blev!
    Det kör vi på…

Kommentera

