Christmas gift wrapping

gift-tags

Ikväll är det lite tomteverkstad här hemma! Alla julklappar är införskaffade (nästan) och nu börjar projekt inslagning. Jag hör till dem som tackar nej när de i butiken frågar om de skall slå in presenten. Julklapparna vill jag helst förpacka själv – helt enkelt för att jag vill att de skall passa ihop. Lite töntigt, jag vet, men jag gillar teman. I år kör vi tema vitt och gult, det blir supersnyggt under granen!

Etiketterna stämplar jag själv den här julen, men om jag varit ute i lite bättre tid hade jag mer än gärna slagit till på godbitarna här ovanför. Kommer från Bespoke Letterpress i Brisbane, Australien. De har så mycket fina grejer, bland annat de här glasunderläggen som skulle passa perfekt till en förlovningsfest, eller varför inte ett bröllop? ÅÅååååå, måste göra ett bröllopsinlägg snart tror jag…

Det här inlägget postades i Kort, Letterpress och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

