Home Sweet Home

Jag är en riktig hemmakatt. Älskarrrrrrr att vara hemma! Här är ett av mina favorithörn av vår lägenhet – kanske för att det är så fullt av minnen. 

Böckerna i fönstret är några av favoriterna – de flesta hemsläpade från någon resa. Den fina munblåsta vasen har Simon köpt här i Bryssel, den lilla gröna vasen är från Jonathan Adler och var en förlovningspresent till mig från Simon (som om inte själva frieriet vore nog!), lampan är från mitt barndomshem och den fina ikonen en bröllopspresent från Mirjam och Gabriel.

Jag slänger mig i fåtöljen, tittar på sakerna i fönstret, och vet att jag är Hemma.

Foto: Simon Hoff

Det här inlägget postades i Darlings, Hemma hos, Loppisfynd och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

