Pieces-of-art shoes

I exceptionella fall med ojämna mellanrum förvandlas den här bloggen till en skoblogg. Idag är en sådan dag. Såg de här pärlorna genom ett söndagsstängt skyltfönster och fick lite hjärtklappning. Kan inte föreställa mig några mer perfekta skor till mig själv faktiskt!

Burwood Met heter de och kommer från Church’s. Oooohhh mama.

Det här inlägget postades i Darlings, Trendspaning och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Pieces-of-art shoes

  1. Mirjam skriver:

    Jag tycker du ska slå till. De är jättefina och skulle passa dig PERFEKT.

    • inomhus skriver:

      ja det får nog bli så… priset är kanske egentligen lite i saltaste laget men ”jag kan ju ha dem hela livet” så PPA kommer nog ändå bli mycket lågt!

  2. Linnea skriver:

    Oh la la!!

  3. inomhus skriver:

    Jag VET Linnea! Man DÖR en smula! xoxo

Kommentera

