Rad iPhone wallpapers

Ok, så när jag var och köpte min telefon måste jag ha fått ett tillfälligt hjärnavbrott. Allt gick i och för sig jättefort, och tusen papper på franska, men hade jag bara stannat och tänkt till EN sekund så hade jag insett att jag ville ha en vit telefon. Istället sa jag ”ja tack” när försäljaren frågade om jag ville ha en svart. Hmm. Oh, well – värre saker har hänt mig. För att göra det bästa av en trist svart lur surfade jag runt efter snygga wallpapers och föll för det superfina med prickarna av Amy MossEatDrinkChic.

Älskar internet, och älskar att det finns härliga människor som Amy som sitter i Australien och tillverkar fina saker som jag får använda och få glädje av! TACK Amy!

Här är några fler favoriter som jag hittade:

  1. Fint zickzackmönster av Jordan Blaser
  2. Fågelflock via Dotcoms for Moms (!)
  3. Färgprickar och guldglitter alltså av Amy Moss/EatDrinkChic. (Det finns tre olika set om två bilder i samma serie!)
  4. Fina fiskar på en avbildad riktig tapet från Nina Campbell

… och jag har ingen aning om varför ettan i listan hamnar där på högerkanten..!

Det här inlägget postades i Darlings, Till kontoret och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

