Off to Linkan

Bild härifrån.

Strax hoppar jag på planet till Linköping för att fira min kära gamla vän Hannas födelsedag! Det ska bli härligt att spendera tre långa dagar i min gamla hemstad, inte ofta jag kommer back to the roots numera. Planerar en löptur runt Stångån och kanske en glass från Bosses. Skulle även vilja äta på Charken och kanske spana in Strandgatan två… Men först kommer en frukostdate och lite QT med min fina mormor.  Happy long weekend everyone!

Det här inlägget postades i Resor och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

