Sunshine on a string

Jag har väldigt ofta sönder saker. Som tur är oftast mina egna saker – men ändå synd. Jag borde inte få vistas i möblerade rum.

Den här veckan har jag till exempel förstört mina glasögon, genom att förvara dem tillsammans med en vass nagelfil i väskan – gör aldrig det – och dödat en surdeg genom att helt enkelt försumma den. Mest besviken på mig själv blev jag ändå när jag hade sönder mitt fina gula halsband, vilket ironiskt nog hände direkt efter att jag äntligen lagat ett par byxor som jag haft sönder för över ett år sedan.

Jag fick halsbandet i present av Simon och hade haft det på mig i uppskattningsvis 30 sekunder när jag fastnade i en krok och det gick av. Är det normalt? Som tur är lyckades jag rädda hälften av pärlorna kvar på tråden, så kanske, kanske lyckas jag rekonstruera det någorlunda. Wish me luck.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sunshine on a string

  1. Mirjam skriver:

    Lycka till, du kommer klara det!

Kommentera

