Mirror, mirror

Den här fina minibyrån hittade jag igår när Sofia och jag letade efter en inflyttningspresent. Nu har jag den som smyckeskrin, men man skulle också kunna ha den på sitt skrivbord. Jag älskar 80-talskänslan och drömmer mig tillbaka till tiden då storebrorsans spegelvägg var ungefär det coolaste på denna jord. Från Zara Home.

Jag skulle inte heller ha något emot det här fina spegelbordet från West Elm. Obs, tipsigt: just nu är det på rea! Lite tradigt bara att de bara shippar smågrejer till Europa.

Men bor man i Stockholm kanske det här andrahandsfyndet kan vara ett alternativ?

Det här inlägget postades i nyinköpyt, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Mirror, mirror

  1. Mirjam skriver:

    EXTRA SNYGGT! (allt på din blogg är vackert.)

  2. inomhus skriver:

    Tack Mirri! Ser du snäckan uppepå som jag fick av er! Jag måste putsa den men har inte hittat mässingsputs någonstans här än….

  3. Ping: Ett hem | inomhus

Kommentera

