Måla ägg!

paskpysselEn av mina favoritbloggar, Oh Happy Day, tipsar om den här enkla äggmålningen. I kväll åker vi till Stockholm och jag har med mig bokstavsklistermärken, så får vi se om mina kära små brorsöner nappar på det! Klistermärkena jag hade hemma är mycket mindre än dem på bilderna här ovanför, så vi kommer nog kunna få plats med hela namnen på våra ägg. Perfekt tänker jag när barn i olika åldrar skall pyssla tillsammans – om man hjälper dem med klistermärkena kan alla kladda på som de vill sen, och det blir liksom varken fulare eller finare vare sig man är två eller fem (eller 30!) år. Inga tårar, bara kul!

Kolla in detta och massor av andra kreativa grejer man kan göra till påskens festligheter här.

Det här inlägget postades i DIY och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Måla ägg!

  1. Pingback: Them eggz | inomhus

Kommentera

